L y c k a

Just nu känner jag bara en stor lycka inom mig !
Jag har fina vänner, en bra kamera, världens finaste familj, jag gillar skolan. Ja, allt är bara bra!
Onsdag, vilket betyder en kort dag i skolan.
Vi hade ensemble idag, och jag och 6 andra tjejer blev uttagna till en rock och Pop grupp, jätteskoj!
Efter skolan var jag med Matilda. Vi nördade lite The sims 3, men jag blev mest stressad för att hon tog sådan enorm tid på sig att fixa i ordning sin gubbe.
Justeja, har jag glömt att berätta att jag och Matilda ska till Kenya den 2 oktober !? :D Jag kan fortfarande inte föreställa mig det . Det är helt sjukt vad kul vi kommer ha där!
Nej, nu måste jag verkligen slita mig från datorn och börja rensa i mitt rum !
Puss
 
Complicated - Avril Lavinge

Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0