That don't impress me much

G-prov idag på matten. Skönt att ha det gjort!
För alla som vill veta så har jag ett stort sår på tummen som jag la märke till nyss. Vet inte hur jag fick det men det svider ...
Alla i min klass tog baconsprutan idag förutom jag, Linn och Henke som redan har tagit den. Så det kanske bara blir vi i skolan imorgon :P Fast det hoppas jag inte, för vi ska ha uppspel i Aulan för massor av folk. Och då blir det bara jag och Linn där. 2 ensamma gitarrister. (Va tragiskt jag fick det att låta.)
Jättemycket läxor och prov i skolan. Dem är verkligen inge duktiga på att sprida ut proven, utan alla kommer samtidigt i en ända våg.
Så Japp, nu måste jag ta mina papper och sätta mig för att pressa in nyttig kunskap i hjärnan. Låter väll skoj? HEJDÅ :D



Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: nej, gud nej. jag berättar inte för någon än. om jag berättade för någon annan skulle du också veta. puss. ! <3

2009-12-01 @ 16:34:56
URL: http://matildaset.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0