2009

Jaha, då var det slut.
Ett helt år fyllt av händelser.
Det har hänt mycket för mig 2009. Så mycket att det känns som om det inte var i år.
Men nejdå, vi ska inte sörja. Ikväll ska det festas!
Snart ska jag börja fixa mig i ordning, platta håret, sminka, välja kläder.
Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig, men det lutar åt leggins, nån frän tunika och kavaj. Typiskt Mica stil, det känner jag mig bekväm i :)
Sen är jag redo för ett nytt år. Ett roligt år. Förhoppningsvis lärorikt och spännande.
När ett nytt år börjat känns det som en ny start i livet. Allting man har gjort är i det förflutna och det är bara att se framåt.
Det kommer hända mycket, jag kommer förändras. Jag kommer bo i ett annat land. Australien.
2010 är mitt år .

Kommentarer
Postat av: linnsan

svar: jag ska på middag med familjen först, sen så ska jag och tjejerna fira :D gott nytt år mica! <3

2009-12-31 @ 17:42:19
URL: http://starstriped.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0