Jag var känd förr

Ååh, jag satt här och gjorde mina läxor när en gammal Britney Spears-låt kom upp på min sportify.
Då kom jag och tänka på våra uppträdanden på lågstadiet.
Vi var 6 stycken tjejer som tränat på ett uppträdande med dans och mimanden.
Vi planerade i veckor vad vi skulle ha på oss och tillslut bestämde vi oss; Blå jeans och vitt linne.
Efter lite fight fick Nina bli Britney spears och vi bakrundsdansare.
Jag kommer aldrig glömma när vi stod på scenen och jag såg Nina i hennes fina långa löshårs-uppsättning framför mig dansa och vi dansade likadant i bakgrunden. Sen kom det coola ljuseffekter och jag har aldrig känt mig mer proffsig och känd. Vi var kändisar under dom där minutrarna och våra minuter som världsstjärnor kommer jag aldrig glömma!
.
Stronger . Vi slog världen med häpnad tjejer

Kommentarer
Postat av: Nina

Åhhhhhhhhhhhhh!!! Vilken nostalgi!! Det var så jäkla roligt kommer jag ihåg. Och mitt löshår var typ sååå mycket blondare än mitt riktiga hår, hahaha. åh minnen!!

<3<3<3

2010-04-20 @ 15:59:01

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0