Klurig Gåta

Kan ni gissa vart jag sitter!?
Jag sitter framför datorn med 2 uppsatser redo att göras!
Allt till imorgon, betyg på det också.
Den här veckan har varit så STRESS. Läxor hit och dit, prov här och där, vilket resulterar i att jag spenderar mina raster i biblioteket.
.
Jag åkte och tränade i 1 timma idag. Rensade hjärnan från Fysik och matte ett tag.
Sen tog jag ett dopp i poolen medan jag låg där och tittade på stjärnorna.
Det är en helt annan stjärnhimmel här. Stjärnorna jobbar flitigare och tajtare och pyntar himlen. Så fint.
Så jag hoppas att min hjärna har fått en vilostund nu och är redo för mer plugg.
.
I helgen blir det vila, så kämpa på Mica!

Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0