Nu drar vi

och nu känner jag mig som en dålig människa.
Jag skulle ju lägga ut något roligt på bloggen igår, men nope.
Och nu om 5 minuter så lämnar vi huset och åker till en stad 8 timmar här ifrån.
Martin ska på hockey-cup så hela familjen följer med. Vi ska bo på en ö lite utanför som man måste åka färja för att komma till. Där går det att snorkla och gå stranspromenixer så det ska bli lite sådär chill typ.
Jag tar med mig systemen och jag tar alltid för lite kort, så nu ska jag knäppa varje sekund och få 1000 mer bilder än nödvändigt :)
Så nu drar vi och är borta 3 dagar.
Om jag händelsevis skulle råka komma förbi en dator med internet så kommer det nog ett inlägg, men det är inget jag ska jäkta över. Nu blir det att koppla av efter dom här 3 fullproppade läxveckorna.
HEJDÅ vänner

Ps. TAACK Johanna för köpa-svenskt-godis-på-internet-sidan. Den är gudomlig och ska absolut utnyttjas!
Puss

Kommentarer
Postat av: Emilia Helger

Grodorna är på väg :D

2010-05-01 @ 00:10:32

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0