Spagettiben

Kom hem från fotbollsmatchen för ett tag sen. Vi förlorade.
Jag har alltid spelat i härliga IFK Nyköping i Sverige och är så van vid att vara det laget som spelar bra och oftast kör över motståndarna. Nu tillhör jag det laget som blir överkört istället, och det är lite mindre kul kan jag tala om..
Fortfarande är det ju så SJUKT kul att spela fotboll och jag älskar det av hela mitt hjärta, det är bara det att vi har ingen rhythm i vårt spel.
Just nu spelar jag i 3 olika sorters lag, men jag längtar tills jag kan spela med skol-laget också!
-
Typ ett fotbolls år



Kommentarer
Postat av: amanda

är det svårt att surfa? :)

Det ser så svårt ut så jag måste bara fråga dig som har testat. Tacksam för svar!

2010-04-16 @ 16:34:01

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0