Brusormen

Det första mamma sa till mig imorse var: "Jag tror vi har en orm på våran TV-anten, för skärmen brusar och den är konstig". Det känns ju mysigt! Särskilt som undersökningar säger att varje hus (80%) i Rockhampton har en eller två stora ormar på taket. Då vet jag att jag inte ska klättra upp där för liite skrämmande är det ju, men samtidigt ganska coolt. "Hallå jag har ett nytt husdjur, åh va mysigt det ska bli att gosa med en orm!" Inte riktigt men typ nästan :)
-
Lite update från dagen:
Idag var vi på Universitet mässa. Universitets mässa! Här börjar vi nämligen universitetet om 2 år och måste välja vilket vi ska gå ganska så snart. Inte jag såklart, jag ska hem till Sverige, gå ett halvår på högstadiet och sen börja high school i 3 år. Eller ja, gymnasiet. Yay, 4 år kvaar :D
Nu ropar maten. Eller mamma ropar att maten är klar hihi
PUSS

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0