Depp-dag

Idag har varit en av mina deppdagar. Vaknade imorse och ville inte gå upp, va trött i skolan och tråkig och bara allmänt depp. När jag kom hem satte jag på High school musical 3 i hopp om att det skulle liva upp mig lite men jag somnade i soffan efter några minuter. Sen drog Amanda med mig på tennis och vi har aldrig spelat så dåligt sen gustav vasa föddes. Ärligt, jag har aldrig svurit så mycket som jag gjorde under 1 timme på tennisplanen. katastrof.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik, fortfarande lite nere. Inte min dag idag, men kanske imorgon
godnatt humans

Kommentarer
Postat av: sofia

hörru! en fråga vilken typisk ausralensk maträtt gillar du mest? svara snarast tack!

2010-08-30 @ 12:21:49
Postat av: Amanda

haha! du & jag Mica. det är grejer det ;)

2010-08-30 @ 13:08:14
URL: http://australienamanda.blogg.se/
Postat av: my

ring /skypa söstra miiiiii!!!

2010-08-30 @ 16:14:50

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0