Avklarad

Kul, jobbigt, spännande, hemskt

Jag upplevde många känslor den här dagen.
Det var jobbigt med alla lektionsbyten och konstiga grubber och salar. Det var roligt med tjejerna som jag var med för dem var jättegulliga. Det var spännande att se hur deras lektioner fungerar och att prata engelska.
Och det var hemskt för jag passade verkligen inte in...

Jag satt och storgrät för att jag hade gjort fel på matteläxan när jag kom hem. Hmm?
Fast alla som jag har pratat med som flyttat utomlands ett år säger att man gråter hela tiden första veckan för att det är så många nya intryck och tänkande.

Imorgon är det en ny skoldag och jag har smått ångest.. Men det löser sig.

Det ska bli kul trots allt nu är det bara att se allt positivt.

Kommentarer
Postat av: matti

åh älskade vän ! önskar att jag kunde vara där nu och peppa dig. men jag ska prata med dig så fort som möjligt ! ska hjälpa dig nu. älskar dig och det vet du ! puss !

2010-02-04 @ 15:53:33
URL: http://matildaset.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0