Full fart på valentines day

Inget slappa här inte.

Vaknade klockan 6 imorse och stack och spelade Tennis med familjen.
Klockan är halv 9 på morgonen nu, och vi har också hunnit åka till en marknad för att köpa annanas, passionsfrukt, banan, vindruvor och andra exotiska frukter.
Australien är ett frukt-paradis!

Eftersom det är valentines day ska vi också åka och fika.
Australien är också ett kaffe, frappuchino och ice latte - paradis.
Man kan inte gå i ett köpcentum utan att passera minst 10 olika caféer som alla har miljoner olika frappuchinos med grädde. Det passar mig perfekt.

Nu är det frukost

Hjärtan och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag längtar tills jag kommer dit och kan få njuta av landet !

2010-02-15 @ 06:34:59
URL: http://matildaset.blogg.se/
Postat av: maaaaaaalin

åg , mica nu blev jag ju sugen på de :( , jag vill utomlands ! jag saknar dej ! <3

2010-02-15 @ 16:08:31
URL: http://malinwahlne.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0