Idag har jag haft min första fotbollsträning.

Jag vet inte vad som hände, men när jag nuddade fotbollen så spreds värsta lyckan inuti mig.
Jag tror det var för att jag inte har nuddat en fotboll på 3 veckor...
Jag ska spela med flickor 15 och neråt, men om det är för lätt flyttar dem upp mig till damlaget.
(Här i Australien spelar dem inte så seriöst..)


Sen så ska jag kanske börja i en(Lyssna nu Matilda) Glee-club, där man sjunger och dansar.
jag ska kolla upp det idag och kanske anmäla mig, det vorre kul :D

Nu är iallafall skoluniformen på plats, och snart ska vi gå!

Puss sålänge


Det får bli en bild på några i mitt älskade fotbollslag i Sverige.
SAKNAR ER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, lycka att få röra en fotboll det fattar jag, jag har skadat knäet IGEN ! Men shit, GUD va kul ! Nu blir man inte bara lite avis du. Alltså SHIT GUD VA COOLT ! Tveka inte utan anmäl dig, om inte bara för min skull. Hahahah, du jag saknar dig.

2010-02-12 @ 16:08:29
Postat av: Matti

Åh, lycka att få röra en fotboll det fattar jag, jag har skadat knäet IGEN ! Men shit, GUD va kul ! Nu blir man inte bara lite avis du. Alltså SHIT GUD VA COOLT ! Tveka inte utan anmäl dig, om inte bara för min skull. Hahahah, du jag saknar dig.



Jag glömde skriva namn i förra kommentaren, men jag antar att du fatta att det var jag ;P

2010-02-12 @ 16:09:09
URL: http://matildaset.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

COOOOLT !



miss u

2010-02-12 @ 17:53:23
URL: http://johannaasliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

gaww va kul.

Anmäl dig!!

Vilken fin bild :)...haha det är fina och bra minnen. Jag saknar dig gumman!

2010-02-12 @ 21:33:22

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0