När man har tråkigt

Går man in på Google translate och roar sig.

Jag veeeeet, just nu har jag inget liv


1 Jag har en blå varmkorv som sitter i min ficka och läser Kalle Anka hela nätterna.
Han gillar glass och hamburgare, men absolut inte korvbröd, för det påminner honom om döden.

I have a blue hot dog sitting in my pocket and read Donald Duck all night.
He likes ice cream and hamburgers, but definitely not Hot dog bun, because it reminds him of death.

2 Om man är ute och går en sen onsdagskväll och träffar en vandrande gaffel ska man absolut inte springa. Den kan tro att du är en stekt kalkon på rymmen. Gå istället fram till den och säg "Hej. Jag är bara en vanlig grå sten"

If you are out walking late one Wednesday evening and found a wandering fork, you should definitely not run. It may believe that you're a fried turkey on the run. Go instead to it and say "Hi. I'm just an ordinary gray stone"

Ha en bra fredagkväll människor




Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0