Från Sverige till Austarlien

Jag känner mig som en prinsessa som åker till sitt drömland och träffar sin drömprins (?) och flyttar in i ett slott.
Allt känns som en saga. Den bästa sagan som skrivits.
Men det är ingen saga, det är mitt liv.


Nu är det verkligen dags, detdär man gått och väntat på i ett år nu, och det är sjukt.
Mitt liv ligger i mina händer och jag kan bestämma vad jag vill göra av det.
Det är en konstig känsla jag har i magen just nu.
En blandning av rädsla, spänning och lycka.
Allting är bakom mig nu. Jag börjar ett nytt kapitel i min saga.


Nu är det inget "snart åker vi" längre.

Vi ses i Australien






Kommentarer
Postat av: sandra

F*n va kul du kommer få i AUSTRALIEN och det kommer nog bli ett bra kapitel i din saga:P

Men jag kommer sakna dig!(L)

2010-01-20 @ 16:26:36
URL: http://sasandras.blogg.se/
Postat av: Emilia Helger

kommer sakna dig ring om du orkar eller vill prata med mig ! :)

2010-01-20 @ 18:34:37
URL: http://emiliahelgeer.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0