Sydney

JAG ÄSLKAR DET!
Jag känner mig verkligen hemma här i Aus, även fast jag bara varit här 1 dag.
Idag har det varit varmt. Riktigt varmt, nästan för varmt. 40 grader, men ändå skönt.
Har gått omkring i kort klänning och bikini hela dagen. Jag har också köpt ett par sjukt snygga gladiator sandaler, eller som mamma säger; Jesus skor.

Nu ska jag upp och ta ett dopp i hotellets pool uppe på taket.

Jag bara njuter av tanken på att jag ska vara här 1 år!

Ha det TOPPEN!

Ps. Jag måste bara säga att jag älskar den Australienska dialekten!



Imorse på Bondai beatch



Kommentarer
Postat av: MW

MICA , du gör mig så frymt avundsjuk , tanken att bara få vara där ger mig gåshud, jag vill också !



Jag saknar dig!

2010-01-23 @ 12:36:51
URL: http://malinwahlne.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

SHIT VAD HÄRLIGT ! Fan vad avundsjuk jag blir !

miss you.. <3

2010-01-23 @ 13:33:40
Postat av: ´liizette

helloooo maaate :D

2010-01-23 @ 17:49:31
Postat av: EmiliaHelger

Mica det ser såå himla fint ut och jag hoppas du trivs :D:D AVUNDJSUK ÄR BARA FÖRNAMNET ! :D

2010-01-26 @ 21:16:50
URL: http://emiliahelgeer.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0