Hej

Hej jag saknar mina vänner
Hej jag saknar min kusin
Hej jag vill ha svenskt sommarlov
Hej jag vill ha Jordgubbar/blåbär, med mjölk, grädde och socker
Hej jag vill bli bästis med Fernando Torres
Hej jag saknar mina vänner ännu mer
Hej jag älskar Australien
Hej jag älskar Sverige
Hej jag lever livet
Hej fotboll är bra
Hej Spanien ska vinna Semifinal
Hej jag börjar alla meningar på hej
Hej jag är trött och kände för att skriva ett konstigt hej-inlägg
Hej jag är fett trött på hej
Hej nu ska jag säga hejdå
Hej jag heter Mica
Hej nu blev det konstigt
Hej nu orkar ni snart inte läsa mer
Hej nu ska jag läsa Twilight
Hej då

Kommentarer
Postat av: morfar.

Vi har jordgubbar och Spanien vann. Men lite tomt hemma när alla är där!

2010-07-21 @ 15:05:00

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0