Städning

Städar mitt rum innan Emilia kommer och bombarderar det med hennes prylar :)
Ser dock frammimot det! Annars rullar allting på. Jag, My, mormor och morfar var och tog en fika och holy crap vad klockan var mycket nu när jag tittade på den!
Aja, Om ett dygn är kusinerna här och oooo vad jag längtar!
Sen så är Tove, Hanna och Jennypenny på Malingsbo just nu. Har inte hunnit prata med er innan och jag vet att ni inte kommer se det här men jag vet eller hoppas att ni kommer ha en grym månad och jag är så ledsen att jag inte kan vara med iår! Men ni kommer förhoppningsvis vilja komma tillbaka nästa år då jag ska dit!
Nu måste jag faktiskt fortsätta min städning .



Lite random bild men Ooooh mina ögon är grööönaaa


Matti. Skype. snart. (L)


Kommentarer
Postat av: Nina

Snygging på bildeeeeeen! saknar dig!

2010-07-05 @ 15:13:50

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0