John Blund, jag sov inte en blund

Igår eller rättare sagt idag var jag på Movie Marathon. Det betyder Bio hela natten.
Vi kom till bion vid midnatt. Första filmen började 00.00, sen så var det bio ända till klockan 7 på morgonen.
Filmerna som visades var A-team, Avatar 3D och date night.
Favoriten var A-team.
Jag gick och la mig klockan 7 imorse och var tvungen att vakna klockan 10 för att gå på musikal-repetition.
24 timmar på ett dygn, jag har sovit 3 av dom.
Jag ska nog gå och lägga mig direkt efter middagen så jag får sova ikapp timmarna.

Nog om min sömnbrist.
Idag på musikalen prövade vi våra kostymer för första gången.
Åhh vad jag älskar att klä ut mig.
Jag började med att få en lila jättepluffsig och elegant klänning, med glitter och volanger överallt.
Sen så fick jag en gul knäkjol med en svart blus. Efter det gav dom mig en blå volang tröja och super flower powriga blå/gröna knäbyxor. Stiligt 50 tal.
När vi börjar uppträda ska jag ta med mig kameran och fota backstage :)
-
Långt inlägg, trött Mica
hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer husrundturvisningen? :)

2010-06-15 @ 01:29:45

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0