07.01 torsdagmorgon

Jag sitter och översätter min fysikuppsats till Svenska. Så tråkigt det kan bli.

Bloggen har inte många bilder och så just nu, jagvet jagvet.
Men jag väntar tills vi får internet till den stora datorn (Vilket borde komma när som helst.) Men ingenting kommer den tid dom ska här i Aussie. Internetgrejen är 8 dagar försenad och vårt pingisbord som pappa köpt kom igår (Det skulle ha kommit för 2 veckor sen).

Nu ska jag iallafall käka frulle och sen sätta mig vid min ÄLSKADE läxa igen.

Puss


Miss you, guys


Kommentarer
Postat av: morfar.

Hej Mica, följer bloggen som vanligt. Här är det + 4 och snön slaskar bort. Snödropparna blommar men annars står allt stilla. Jag skall till Rotary i dag oså kommer värmepumpsgubben . Inga stora händelser. Men Amanda åker till Nairobi i påsk och Emilia till Tailand men det vet du väl redan. Förreste är det något speciellt som nu läntar efter du och Martin, från Sverige alltså. Martin kanske vill ha ett fantomenalbum (hemlis) och Du???? Godis???

2010-03-18 @ 10:57:17
Postat av: EMELIE

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ MICA

2010-03-18 @ 17:27:56
URL: http://emelienilssonsegna.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Saknar dig enormt mycket Micis !

Vi måste prata på skype SNART.

Puss på dig från Sverige <3

2010-03-18 @ 21:55:53
Postat av: Jenny

Saknar dig kompis, vi har inte pratat på jätte länge och jag vill verkligen snacka med dig, det är så mycket jag vill berätta för dig sånt som du är bra på att fatta och säga dom rätta sakerna. Du är grymt saknad hjärtat!

2010-03-21 @ 13:43:45

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0