Godnatt för mig, godmorgon för er

Nu ska jag sova efter en ansträngande dag.
Har sprungit 4 km på en stor tävling i skolan och jag kom 2:a av typ 100-200 tjejer.
Och topp 10 blev uttagna till att representera Queensland i Crosscountry. Lite coolt sådär.
Mindre coolt var att jag fick vätskebrist och såg bara vita prickar och sprängade huvudvärk, darrig i hela kroppen, var tvungen att spy flera gånger och sov i 3 timmar.
Lite mindre coolt sådär.
Nu ska jag sova för jag är trött.
Imorgon börjar mitt löfte om fler fotografier på bloggen.

Här får ni lite tjuvstart



Idag

Kommentarer
Postat av: e m e l i n a

grymt att de gick så bra för dej :)



svar; Ja förstår helt vad du menar, att de dödas så många delfiner är så jäkla fruktansvärt och jag klarar inte av sånt! Men de som fanns i den parken där jag var har ju inte med det att göra, de dödas ju inte och människorna behandlar de väl genom att ge de mat, ge dom kärlek och så var poolerna jättestora, de hade vänner och tränare som varit där i flera år. Men visst hade de nog haft de ännu bättre i det fria, men de lär nog alltid vara så att delfiner/andra djur kommer vara "infångade" till zoon och liknande. Tyvärr har jag varit på en djurpark en gång där burarna var så små och skitiga för vissa djur och de var hemskt att se, till skillnad mot dom så hade delfinerna det väldigt bra!



Men som sagt jag förstår vad du menar!

2010-03-26 @ 14:03:42
URL: http://emelinaf.blogg.se/
Postat av: matti

coooling jag blir stolt över dig, kanske fick Mr.X upp ögonen för dig om han var där alltså,.. hahahah .puss

2010-03-26 @ 14:50:52
URL: http://matildaset.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0