RGS

Sitter i skolan och har art just nu. Har just skrivit klart mitt arbete om surrealism. Det ar ganska svart att skriva langa uppsatser pa engelska. Men jag hoppas det gar bra, alla larare ar jatte hjalpsamma. Jag har 2 lektioner kvar innan jag slutar. Dubbellektion i engelska. Vi jobbar med Shakespeare just nu. Klockan 6 pm har jag fotbollstraning med damerna. Rikigt kul. Jag alskar att trana med dem. Vadret ar lite smaregingt, men jag ar glad anda, for det ar varmt som tusan :)
Nar jag kommer hem ska jag nog mixa en Frappuchino och ta en bulle. Ja, vilken bra ide. Nu blev jag hungrig.

Nu kanner jag att jag bara sitter har och skriver bara for skrivandets skull, vilker leder till massa struntprat, vilket leder till ett langt inlagg, vilket leder till att folk inte orkar lasa.

Sa nu slutar jag.

Punkt
slut
pasta


Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0