Efter en äppelpaj och te

är jag mätt och belåten.
Snart drar jag till fotbollsträningen och sen blir det att plugga svenska med Sofia distansundervisning. Det får man inte glömma!
Guuh, idag hände en så pinsam sak att jag höll på att dö. Jag gick och försökte hålla in gapflabbet som sprängde inom mig efteråt. Jag berättar senare vad som hände. Jag höll ärlig talat på att sprängas av skrik, tårar och gapskratt efteråt, istället kom det som pruttar ur munnen. Alltså inte bokstavligt talat utan mer: pppppffft!
Jag måste verkligen berätta senare för nu gjorde jag er nyfikna, haha
ååh jag döör

Kommentarer
Postat av: matti

sv: jag vill till lådbilslandet hahahah. ja du har ju lyx som får göra det snart jue ! du får köra runt mig när jag kommer om du har hunnit skaffa det då ? :D:D:D

2010-05-04 @ 17:07:24
URL: http://matildaset.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0