En fråågaa

hur blir det med dina betyg i australien och sen när du kommer tillbaka till svergie ?
Jag kommer att få australienska betyg här, alltså F E D C B A, där A är det bästa.
Sen när jag kommer hem så översätter vi betygen till IG G VG eller MVG. Tyvärr så blir det mycket svårare för mig att få bra betyg när jag kommer tillbaka, eftersom jag kommer tillbaka sista halvåret i 9an då alla nationella prov sätter igång. Eftersom jag då varit borta från svenskan så kommer det bli svårt, likaså svensk historia och geografi. Men jag får kämpa hårt!
Jag kommer tillbaka till Swerige i slutet på januari nästa år :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att du inte kom till gymnasiet, då ändras de ju till abc!

2010-05-30 @ 12:25:41

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0