Om du skulle leta efter mig så sitter jag här

här på andra sidan jorden

Sitter och tänker på vart jag vill i livet
Det är svårt, men en grej vet jag helt säkert
Jag ska uppleva
Jag ska åka till platser man bara kan drömma om
Träffa nya människor
Få erfarenheter
Växa som människa
.
Jag vet hur mycket det här året kommer påverka mig som person
Till det bättre, jag känner redan nu hur mycket jag vuxit
Jag kastades ut i det okända där jag var tvungen att klara mig på egenhand.
Visst, det har varit jobbigt ibland, men jag älskar det
Jag älskar att prata ett språk som inte är mitt eget, som kommer bli mitt eget
Jag blir glad av att höra hur jag utvecklas
Jag älskar att ha upplevelser i bagaget som är unika och som är mina
som får mig att växa och se
se hur bra jag har det
och hur mycket roligt det finns i världen


Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0