Shulelulu

Idag har jag spenderat 90 % av min dag på teatern.
Vi har dansat och sjungit för fullt idag så nu har jag både skavsår och ond hals.
Har precis käkat middag och nu ska jag gå och lägga mig. En hel skolvecka framför mig. uschamig. Fast Sophie har räknat ut att det bara är 17 dagar kvar innan lovet :D

Idag när jag gick hem från repetitionen så kom jag att tänka på att jag är en del av den australienska vardagen.
Jag går på dom asfalterade gatorna, hämtar tidningen som postmannen slänger in på gatan, plockar ner mat från hyllorna i mataffären och sitter på café och fikar. För en gångs skull vill jag säga att jag är en i mängden.

Kommentarer
Postat av: matti

du vettu, jag saknar dig också och vi borde verkligen göra det. vi får bestämma en tid !

2010-05-23 @ 19:28:11
URL: http://matildaset.blogg.se/
Postat av: Nina

Kämpa på de 17 sista dagarna i skolan ;)

Puss !

2010-05-23 @ 21:44:01

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0