Gone and away

Nu drar jag till Gold Coast. Eller inte just nu kanske, men om några timmar, tidigt tidigt imorgon.
Glömsk som jag är så var jag tvungen att göra en att-göra-lista som blev nästan full med uppgifter. Tror jag har ungefär 3/4 kvar. Dom jobbigaste såklart...
Vi har hyrt filmer till bilresan, snart packat färdigt, checkat kamerorna och laddat inför berg-och-dalbanorna. Nu är det bara min borttappade bikini som saknas. Ingen aning om vart den är..
Juste! Sen måste jag bara testa den där nya funktionen på blogg.se med tidsinställda inlägg. har inte ens sett vart eller hur man gör det, har bara hört talas om att man kan göra så. Så det måste testas.
Okej PE U ES ES sålänge
-
En charmig tjej

Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0