Tillbaka till verkligheten

Vart ska jag börja?
Jag kan börja med att säga att Heron Island är en paradisö högt över förväntan och att jag aldrig mått så fruktansvärt bra på länge. Ön ligger i mitten av ingenstans och består av kritvita stränder blandat med krossad korall och onaturligt blått hav omringar korall revet runt omkring. Härligt rum placerat mitt på stranden och sjukt god mat. Snorkling varje dag tillsammans med havsskölpaddor och fredliga hajar. Vi tog Dykbåten ut 2 gånger och jag som inte har ett certifikat (än) fick ändå chansen att dyka med tuber 14 meter under ytan i 45 minuter. 45 underbara minuter då vi såg både havskölpaddor och en haj bara meter ifrån, stora färgglada fiskstim att simma in i och sjögurkor i alla färger och former, korallerna såg bara ut som på film och det ända som hördes var vattnets lugn och mina egna andetag. nemo-style och gryymt fantastiic
Vi har haft det underbartunderbart och jag ska definitivt tillbaka
-

Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0