Till Linn

"Våran" födelsedagslåt:
Kommer du ihåg vår första dans?
Kommer du ihåg vart vi var nån stans?
På herrhagen var det jättestor fest
Och discobollen kommer härnäst

I tre år har vi gått ihop
All den glädje vi delat ihop
Vi har skrattat vi har gråtit vi har varit bästa vänner
Så nu vill vi säga till alla vi känner

Grattis Grattis Grattis, Grattis Grattis Grattis min vän.
Grattis Grattis Grattis, Grattis Grattis Grattis min vän, min vän


Lång historia bakom dom där raderna. I 7an skrevs dom, för tre år sedan, i soffan hemma hos Mathilda. Och orden sitter fortfarande kvar i hjärnan.
Idag är den tillägnad till dig.
Grattis fina du, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linn

MICA shit nu blev jag väldigt rörd här! herregud åhhh otroligt rörd. Tack!!! så himla fint verkligen. aaaah vet inte riktigt hur jag ska tacka, men det betyder sjukt mycket. kommer ihåg allt som om det vore igår förresten! TUSEN TACK MIN VÄN!!!!

2011-08-31 @ 00:11:45

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0