Say Swerige

Nu är jag tillbaka i Sverige igen. Efter ett helt år i Australien.
Det känns inte som jag hade trott. Det känns nästan helt normalt, som om jag somnade igår kväll och bara drömde om mitt år i Australien och sen vaknade upp imorse. Det är tur att jag har bildbevis!
-
Jag överraskade min bästavän 1 timme efter att jag kommit tillbaka till Nypan. Hon öppnade när jag knackade på. Först stirrade hon på mig och sen skrek hon, och hon skrek och skrek och skrek medan hoppade uppochner. Obeskrivligt härigt att få träffa henne igen!
-
Nu ska jag äta en riktigt lyxfrukost. (skulle räknas som en kasta-i-mig-något-frukost i vanliga fall) Kalas puffar, havrefras, polarbröd och varm oboy. Mumma!
-
Nu är det Matti + Micis igen! yesyesyes
-
Juste. Jag har samma nummer till min mobil som förut. Grejen är att jag har mitt telefonkort liggandes på skrivbordet och kan inte hitta min telefon någonstans!

Kommentarer
Postat av: blanca

0702229296 är mitt nummer, ring när som helst?!

2011-01-23 @ 18:13:25
URL: http://thegirlofmetanoia.blogspot.com
Postat av: linnéa andersson

Hej mica! Jag såg dig aldrig i skolan idag, var du där?

Kram linnéa

2011-01-24 @ 16:35:03
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0