Första advent

Hejhopp!
Har precis kommit hem från Matilda.
Igår tog vi det mest lugnt och tittade på film. Det blev ingen bio, men det var nog bäst så, för det fanns bara dåliga platser kvar.
Matildas lillasyster Clara är fortfarande lika söt och just nu ser hon ut som en glad prickig-korv med alla vattkoppar i ansiktet.
Vi var också och tittade på killarna när dem körde hockey. Jag och Fanny fattade ingenting, Matilda trodde att hon fattade (haha), och Oskar satt och försökte koncentrera sig på spelet.
Nu måste jag gå och plugga matte. Vi har G-prov på tisdag (HJÄLP!)
Puss


För att få lite julstämning :)

Kommentarer
Postat av: matilda (hockeyfanet)

jag fatta , varför ljuger du ? :P

2009-11-29 @ 15:27:34
URL: http://matildaset.blogg.se/
Postat av: FAnny

HAhahah jag älskar ju hockey ,.. fast jg fattar inte så myycket direkt .. :D <3

2009-12-08 @ 11:42:14

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0