Första September

Hejsan .
Har just gjort klart alla läxor, så nu kan jag med gott samvete sätta mig här vid datorn.
Skolan har väll varit bra. Dagens roligaste ämne var nog Musiken.
Fotbollsträning snart, men innan det ska jag hjälpa mamma att laga kycklingwook med ris.
Hörde Shakiras gamla låtar idag. Åh, vad jag har dansat till alla hennes låtar.
Hon var en av mina största idoler när jag var liten . Speciellt minns jag "Whenever whenever", som min storasyster uppträdde med och vann på skolans småstjärnorna när jag gick i 1.an. Självklart blev jag jättestolt.
och "Objection" som jag dansade Tango vilt till i sovrummet.


Jag kan fortfarande inte låta bli att dansa när som sätts igång ! ;)

Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0