10 saker jag vill göra:

1. Bränna upp alla mina läxor i en stor brasa och ge tillbaka askan till läraren nästa dag.
2. Hoppa in i en taxi och skrika; FÖLJ EFTER DEN BILEN!
3. Hoppa fallskärm och sjunga min favoritsång högt samtidigt!
4. Gå vilse med flit, och bara ha med sig en tändsticksask, lite mat och en sovsäck. Resten får naturen sköta.
5. Åka till Thailand eller kina och be någon sy upp kläder som jag själv designat.
6. Åka första-klass på ett flygplan
7. Åka till Las Vegas och vara med om samma saker som i "The hangover". haha
8. Köpa godis för 1000 kr.
9. Segla ut till en ö, laga mat på stormkök, spela gitarr vid lägerelden och äta marsmallows. Sen sova under bar himmel. (Har gjort allt detta förut, men jag vill göra det igen!)
10. Leka spion med walki talki och smyga på en person på stan med en kompis.
.
Konstigt är bättre

Kommentarer
Postat av: m

om du hade varit här eller jag hos dig då hade vi redan gjort dom sakerna bara så att du vet !, btw. när du kommer hem ska vi göra det :D:D

2010-04-19 @ 20:36:49
URL: http://matildaset.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0