Ett meddelande

Fick ett jättesött meddelande av en kompis nyss.
Hon hade skrivit på Svenska, eller försökt skriva på svenska.
Jag förstod bara hälften hhah
Men människor här är verkligen inte vana vid andra språk.
När jag och M pratar svenska till varandra stannar alla upp i sina rörelser och lyssnar, och när vi pratat klart säger dom WOW, It's sooo cool! I wanna go to sweden!!

Pappa har köpt massa lördags godis så nu sitter jag och smaskar i mig. Jag trodde också att denna helg skulle bli läxfri, men nej. Och medan jag sitter här och försöker koncentrera mig flyger det pilar genom luften, för Martin har nämligen köpt ett vapen som skjuter gummipilar. Kul för han, inte för oss som blir träffade.
-
Nu blir det Commedia dell'arte på schemat. jippie ...

Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0