10.00

Igår var vi och tittade på några sevärdigheter inne i City.
Bland annat Opera house och harbour bridge.

Idag ska ta oss till en marknad i närheten och shoppa loss lite :)
Det är ganska billigt här. Great! Och jag älskar att det finns minst 2 kaffebarer på varje gata!
Jag kommer ladda upp massvis med bilder härifrån när jag får tillgång till min Mac, men det tar väll ett tag... Så just nu blir det mindre bilder och med sämre kvalitet, men det får duga :)

Ha en bra dag! (Juste klockan är midnatt hos er..)



bloglovin

Kommentarer
Postat av: EmiliaHelger

Jag saknar dig och det vi hade men vi får ändra på det nuu ! :D

2010-01-26 @ 21:18:01
URL: http://emiliahelgeer.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0