Va men va? Nääe

Så ni har sommarlov nu..?
Sommarlov, alltså sommarlov. Det där långa lovet som man har en gång om året som brukar vara så fruktansvärt mysigt. Är det det ni har nu? Sommarlov?
Ja, sommarlov var det. Shiet va konstigt.
Men vänta! Det har gått för fort, så det kan inte vara sommarlov!
Det känns ju som igår när jag stod där i min vita klänning och mitt lockiga hår. Det kan ju inte redan ha varit ett år sen. Nej ni är ju lite vimsiga ni. Sommarlovet kan inte vara här ännu.. nejnejnej
haha förlåt men ni kan ju inte ha lov nu? Det är ju alldeles för bra, alldeles för härligt
hmm om jag tänker efter sååå, nej men, joo kanske, näe det kan väll ändå inte vara det än?
Men alla säger ju .. Dom kanske har rätt ändå?
Ja dom är ju där, dom måste ju ha rätt, det måste dom ju..
-
ASSÅ NI HAR SOMMARLOV NU OCH JAG KAN SOM SAGT INTE FÖRSTÅ DET!
MEN GUD VA UNDERBART NI FÅR HA DET OCH NJUT AV VARJE LITEN YNKA SEKUND.
För snart sitter ni där i skolbänkarna igen.
Sommarlov var det, ett sprillans nytt sommarlov

LEV LIVEEEEET


Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0