Du tog mig upp en bit över noll, och du mötte mig med ett leende

Mitt öra värker och hettar! Jag slog just i höger örsnibb på stolkanten, hur nu det är möjligt.. Ont gör det iallafall!
Idag har jag hunnit med ganska mycket. Dagen började med en springtur i soluppgången och en bomb i den 22-gradiga poolen. Sen fick jag huvudvärk och började titta på Törnrosa medan jag smaskade i mig sesamkakor och grönt äpple. Precis innan prinsen ska smita från häxans torn stängde jag av och hängde med Kasper och Amanda till McCafé för en Frappe och cheesburgare. Nu sitter jag här med mitt värkande öra och har också hunnit med att spela 2 timmars tennis, vilkat jag kan lova att jag förlorade stort på.
Men min dag har inte varit helt fy skam. Ganska bra faktiskt :)
-
Fina Amanda & Kasper

Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0