It was fun while it lasted

Nu. Nu. Exakt just nu lämnar jag mitt hus. Lämnar en trygghet som jag byggt upp. Nu avslutas ett stort kapitel i mitt liv som har haft stor påverkan och förändrat bitar av mig. Ett hus är ett hus, men ett hus är också ett hem. Ett hem bor och lever man i, lämnar och kommer tillbaka till. Nu. Nu. Exakt precis just nu lämnar jag 233 Denham street för att aldrig komma tillbaka. Jag är redo, men jag vill inte stänga portarna, för jag vet att dom aldrig kommer öppnas för mig igen. Jag kan inte beskriva med varken ord eller bilder hur bra jag har haft det här. Trots alla underbara resor och otroliga upplevelser så är det alltid en lättnad att kliva in genom portarna och se sitt andra hem. Jag kommer minnas alla underbara platser och otroliga upplevelser. Men när jag kommer tillbaka till Australien så vet jag en plats jag kommer besöka. Jag kommer stå på gatan utanför och titta upp på verandan, peka och kanske tar ett kort.Nu lämnar vi det bakom oss, men behåller i våra minnen
-
Livet är fint på Denham street


Kommentarer
Postat av: Emilia Helger

Jag vill inte att ni ska lämna huset. Mitt hem under sommaren och ditt hem under ett år. Jag kan fortfarande känna doften av erat hus! och jag älskade ditt rum ! :D:D

2011-01-19 @ 17:09:14
URL: http://emiliahelgeer.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0