Calle

Jag satt helt tyst och bara tittade när han sjöng. Det var nästan magiskt!
Han gjorde låten så sjukt personlig och bra! Calle kommer fortfarande vara min "Idol."
Jag och Fanny smsade med varandra efter att Erik vunnit:

Jag - Fan. Tusan också. Jag börjar ju nästan gråta ju..
Fanny - Ååh.. Calle är ju bättre.
Jag - mm lätt. Nu ska jag låsa in mig i ett mörkt rum och deppa. Jag är fett arg på Erik!
Fanny - Haha, jag med! Calle gjorde det mycket bättre. Erik är bara tillgjort. Nu känner jag mig elak ..
Jag - Nej, det är rätt Fanny. Mobba honom bara!
Fanny - Han är inte värd att vinna!
Jag- Calle har utvecklats, Erik har bara skrikigt sig igenom hela tävlingen..
Fanny - Aja, nu ska jag deppa lite sen ska jag sova.
Jag - Jag med. Jag kommer säkert drömma mardrömmar.
Fanny - Om läskiga Erik.
Jag - ja, HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: fannny

hahah CAllE äger !

2009-12-13 @ 11:28:12

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0