Uppdatering

Min dag var helt fullproppad igår!
Klockan 12 stack jag och åkte pulka och sen åkte vi hem till M och drack julmust och myste.
Direkt efter det så åkte jag till tandläkaren. Från tändläkaren hade jag 10 minuter på mig att ta mig till Jobbet.
Och efter jobbet var det fullfart till bion som började klockan 9.
Vi kollade på AVATAR. Det var inte min filmsmak men den är ändå värd att se eftersom den kostade 2 miljarder att göra.
Idag blir det lika fullt schema.
Ner till stan och handla sista julklappen innan vi åker imorgon (PANIK!), åka till CG för att sälja lotter, spinningpass och sen fullfart ner till stan för att titta på Calle :D


Kommentarer
Postat av: linnsan

ny blogg, hihih, va kan det va? haha 4:de kanske?

www.starstriped.blogg.se

2009-12-22 @ 23:50:08

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0