April april din dumma sill

Ett tag tänkte jag ljuga här på bloggen och skriva ett aprilskämt, men jag är så fruktansvärt dålig på att ljuga, och jag tycker det är så jobbigt när den som hör aprilskämtet inte vet att det är ett aprilskämt under tiden man berättar. Att den man berättar för kanske tycker dåligt om en i just den stunden haha.
Det är konstigt, men jag känner en pinsam-känsla som inte vill försvinna.
Så nej, det blev inget aprilskämt denna gång. Hoppas ni inte blev besvikna.


Jag blev där i mot besviken idag. Väldigt besviken.
Mamma berättade att dom skulle öppna ett McDonalds/McCafé bara några hundrameter härifrån.
Jag blev överlycklig och tänkte att "Nu kunde jag gå och köpa Frappuccinos där när jag ville",
Överlycklig tills mamma sa, ja för det är ju första april. hahah
Åååh, den sekunden hatade jag henne

Kommentarer

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0