Filmer jag måste se innan året är slut:
- Love Acually
- True man show
- The Note book
- Nothing hill
- The Holiday
- Top Gun
Filmer jag redan sett, som jag vill se igen:
- Sound of music
- She's the man
- Across The Universe
- Dear John
Har ni några filmtips?
Isåfall dela med er!
Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥
Samma här :)
har lagt till diug ;)
Trackback