Hej därhemma

Jättekul att se att så många tittar in här.
Skulle bli hyper glad för några mail hemmifrån.
Veta hur ni har det, hur ni mår. Skvaller från sverige, haha

Idag hade vi gympa i skolan. Vi skulle springa runt skolan, simma 12 längder, springa runt skolan och 12 längder igen. Det var sjukt jobbigt att springa i den nu enorma hettan. 35 grader minst!
Jag ska inte klaga, nejnej. Jag ser sååååå framimot tills jag kommer till kalla Sverige om ett år ;)

Lyssnar på Dear John soundtrack. Galet fin musik det där.
Jag är kär i filmen. Jag är kär i han.

Nu ska min lillebror få datorn, och jag ska ut och göra superbomben i poolen!

Katjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mica! Ni verkar ha det bra därborta:D

Skulle vara roligt med lite fler bilder (har du säkert fått höra mer än en gång)

Släng in fler bilder hörru! :D

Och hälsa familjen!

pussar ottilia

2010-03-15 @ 10:32:22
URL: http://dancingelephants.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken klass kommer du börja i när du kommer hem måste du gå om ett år eller börjar du i samma klass som du gick i förut? Bra blogg!

2010-03-15 @ 14:18:05

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0