Hey soul sister

Idag har verkligen varit en toppendag!
Jag är verkligen lycklig och är på topphumör!
Vi hade uppträdande efter skolan med dramaklassen.
Min grupp ehhm, ägde.
Efteråt gick jag med boardingtjejerna dit dom bor (Dem som bor på skolans internat)
Jag är egentligen inte tillåten att vara i deras rum, så vi fick smyga haha
Åååh, jag vill vara boarder! Så himla härliga alla människor och allt dom gör!
Nu ska jag sätta på underbart bra musik och dansa järnet!

2 underbart bra låtar som jag kan lyssna på om och om igen, och som påminner mig om hur BRA jag har det!

Kommentarer
Postat av: Blanca

Underbart för dig Mica! :) heheh

2010-03-24 @ 15:50:55
URL: http://blancaaa.blogg.se/
Postat av: morfar.

Fina låtar tycker också jag!!

2010-03-25 @ 18:31:32

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0