Dröm bort mig igen

Kom och tänka på drömmar när jag läste Matildas blogg.
Oftast kommer jag bara ihåg drömmar om jag vaknar tidigt på morgonen och somnar om.
Här är något jag drömt dom senaste dagarna:
Jag drömde om att jag och några människor gick upp för ett BRANT, lerigt berg med varsin snowracer..? Sen blev det storm så vi var tvungna att gömma oss bakom stenar, och efter ett tag kastade vi oss ner på snowracerna (I leran..?). När vi kom ner så var några tvungna att flyga flygplan till ett speciellt ställe, för att dom skulle hem och mjölka kor. Och jag erbjöd mig att åka med dit och sen tillbaka igen. Så vi åkte igenom åskmoln, tornados och stup.. Och planet snurra runt runt runt så det flög massor av kakor runt i planet. Alla i plant tyckte jag var modig, men jag sa att det var som på tivoli. När vi kom ner till marken kom jag 1:a i en tävling som jag inte ens var med i, vad jag minns vann jag en bulldog och en medalj, och min kusin Emilia kom 2:a.
Jag tillsammans med en kinesisk skola o en indisk skola (Med en indianhövding som ledare) och vi band fast oss i varandra och försökte klättra upp för globen (i stklm) När alla kom upp fick vi stå, en & en, på pinnen som är högst upp på globens mittpunkt. När man hade gjort det skulle man släppa taget om linorna och åka ner från globen på rumpan.

Kommentarer
Postat av: Blanca

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

så otroligt random drömmar kan bli. pusssss

2010-03-31 @ 14:50:54
URL: http://blancaaa.blogg.se/
Postat av: morfar.

Oj snacka om fantasi! Men när det gäller drömtydningså lyckades du ju ganska bra. Kan betyda att du har bra självförtroende och bra koll på vad du gör. Väldigt positivt tycker jag!

2010-04-01 @ 06:26:15

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0