When you flew out of the nest you made a mistake

Igår ringde Mathilda innan jag skulle somna så satt vi och pratade i över 2 timmar tills klockan var midnatt och jag gick och la mig. Dagen har spenderats på Ekensberg, klasskampen som det heter. Alla 9or klär ut sig och tävlor mot varandra. kul! När det var slut var klockan bara 12 så jag och Momatothiloldoda drog till city (okej, nyköpings centrum kan inte kallas City men ändå). Kom hem med ett par apsnygga örhängen för endast 39 kr. Kap! Nu har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra, men klockan är bara 4 så jag har gott om tid. Pusses
-
Jenny har inte mustach eller kolsvarta ögonbryn även om det ser ut så. Var bara en guldkant på utklädningen

Kommentarer
Postat av: morfar och mormor

gillar

2011-06-08 @ 18:02:08

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0