Vad tycker ni?

Vad är det ni tycker är roligt att läsa på min blogg?
Vilken sort av inlägg vill ni se mer av?
Mer bilder, mer tankar, mer mode?
Jag har ingen aning om vad ni tycker och vill göra det bästa för er!
För jag vet själv vad jag tycker är roligt att läsa på andras bloggar, och vilka inlägg det är som gör att jag stannar kvar och fortsätter följa bloggen.
Självklart är det ju min blogg och mina tankar och kommer fortfarande vara mica-bloggen, men lite hjälp på traven skulle vara bra då jag inte vet vad jag ska skriva om.
Så nu får ni hjälpa mig med eran åsikt :D
-
-
Ni får 2 bilder från trädgården medan ni tänker och sen kommenterar :)

Kommentarer
Postat av: Blanca

Allting gumman! Me like your mix between din vardag i auz/dina tankar/musik (som vi förövrigt delar samma smak i!) och bilder. xox

2010-04-26 @ 12:48:20
URL: http://blancaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vidio inlägg, och kan du inte filma lite ute runt omkring där du bor och i ditt hus, det skulle vara kul att se :)

Det är alltid kul att läsa om mode också:D

<3

2010-04-26 @ 17:52:17
Postat av: Mathilda

Jag vill se omgivningen omkring dig ! :D

Saknar dig <3

2010-04-26 @ 18:12:01
Postat av: Fanny

SOM dom andra sa skulle det vara kul med någon film runt om där du bor eller lite bilder , men den är helt perfekt tycker jag ! juste det där med bloggdesignen , gå typ in på designa din blogg och sen står det om hur man kan få hjälp och så , det är typ på första sidan , Saknar dig :D <3

2010-04-26 @ 20:23:33
URL: http://fannylovisaa.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

visa hur du bor! och naturen och så, så att man kan drömma sig bort lite :)

men som sagt gillar jag din bandning av allt!



<3<3<3

2010-04-26 @ 20:53:52
URL: http://johannaasliv.blogg.se/
Postat av: Blanca

P.S, jag vet inte om du får i din skola förstås, men om du har någon liten kamera kan du alltid ta med den till skolan och fota en skoldag kanske ;) jag brukade ta med min rätt mycket och fota mina kompisar osv :)

2010-04-27 @ 20:05:47
URL: http://blancaaa.blogg.se/
Postat av: morfar.

Blogga på jag gillar allt som är din uppfattning av verkligheten. Men några favoriter har jag ju : Bilder som du tagit är speciellt roligt att se. samt filosofiska funderinger som att året snart är slut och så naturligtvis dikter. Fortsät vi njuter!

2010-04-28 @ 07:48:58

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0