fire burning

Idag när vi satt ute och chillade vid poolen vart den blåa himlen plötsligt inte lika blå längre.
På himlen yrade det orange/svart rök som kom från någonstans inte långt ifrån.
Så det måste ju ha brunnit någonstans. Det första Martin sa var såklart "Hoppas det är skolan", "Men Martin, vad hemsk du är" fick han till svar. Jag skulle ju faktiskt bli ledsen för tro det eller ej, men jag gillar skolan.
Det var säkert inget allvarligt även fast det var onödigt väldans mycket rök.
Hursomhelst så ska jag sova nu
-
Juste, har inte ens berättat för er att mommo och moffa kom idag! Hela vägen från Sverige, vilka kämpar!
Dom ska vara här i en månad för att spela golf och ta det lugnt, som dom flesta morföräldrarna gör.
Jättemysigt. Och morfar eftersom jag vet att du läser mig blogg, TACK för allt godis och vecko revyn och allt !
-
-
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Just nu ritar jag bara föär hand, men när jag ritade på datorn gjorde jag det i illustrator och med datormusen :)

2010-06-06 @ 15:44:17
URL: http://nevnarien.se

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0