inte 100%

3 bildinlägg i rad och ingen text, så här kommer lite.
Idag, söndag, har jag mest pluggat och sovit och söndagat mig. Är inte riktigt 100% frisk känns det som, men det blirskert bra snart igen! Imorgon börjar ju älskade skolan så den ska nog kunna pigga upp mig lite! (ingen ironi alls där inte.)
Är ganska så sugen på att köpa en egen Mac och uppdatera till nyaste Lion och köpa nyaste iLife 11. (Här nämligen tittat på en presentation för detta med Knasper och hans elektronik galna kompisar) Låter sjukt bra!
Nu ska jag sova innan jag dör
-
Juste! Jag hittade en speciell video idag när jag tittade igenom gamla sparade bilder. Jag har suttit och skrattat så jag mår alldeles dåligt i magen och kinderna är helt skrynkliga av tårar. FY VA KUL

Kommentarer
Postat av: Mr. Paparazzi

Jag har nya iLife! det är grymt, men Lion släpps inte föräns till sommaren :( vill inte vänta så länge!

2010-11-03 @ 19:53:30
URL: http://mrpaparazzi.blogg.se/
Postat av: Mr. Paparazzi

sv: Ja, jag tycker det är jättebra! I iPhoto är det otroligt bra med det nya fullskärmsläget och andra förbättrade funktioner. Nya teman till bildspelen, lätt att göra fotoböcker och kort och mycket lättare/snyggare att dela med sig av sina bilder!

Garageband har jag inte använt så mycket eftersom jag är relativt ny med Mac och iMovie är ungefär likadant. Nya snygga teman och andra funktioner jag inte hunnit testa riktigt ;)

2010-11-04 @ 18:08:31
URL: http://mrpaparazzi.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0