Inställt

Har haft 3 inställda lektioner idag + en lektion som jag inte behöver gå på. Måndagen skulle sluta halv 4, slutade istället vid 1. Stack inte hem förrän kl halv 3 dock. Matilda och jag hamnade i nyckelfight. Inte så allvarlig faktiskt. eller jo, det var blodigt allvar...

Hur som helst så sitter jag med Fysiken nu och har suttit här i över 1 timme. Ska lägga ner nu, börjar tröttna. Just nu är livet ganska så bra faktiskt! Det rullar på med en lagom takt och bra saker händer hela tiden. Snart smällter snön också, tipptopp!

M


Morgonfrilla och morgonsol i Australien. Fint vare

Kommentarer
Postat av: Blanca

du är så fiiiiiiin. hälsa martin sent happy bday! jag hoppas att vi ses snart. pöss

2011-03-04 @ 22:54:32
URL: http://thegirlofmetanoia.blogspot.com

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0