Aussie food

sofia om Depp-dag:
hörru! en fråga vilken typisk ausralensk maträtt gillar du mest?


Svar: hmm.. det är en ganska svår fråga eftersom Australien inte har så många traditionella rätter. Men jag skulle nog säga att Vegemite är det absolut äckligaste du kan äta! Det godaste och mest vanliga du kan äta har i Australien är en stor steak med pommes och bbq sås. Det finns inte en enda resturang utan en stor köttbit och sås. En grej som också är otroligt äckligt är Köttpaj. Jag rekommenderar det inte!
Annars är maten helt okej här, men jag antar att det beror på vanor.
Go steak ! :)
-

Kommentarer
Postat av: Emilia Helger

Varsågod ! Jag mår sjukt bra har bara ett litet problem. Hur går det med N? Har du fått mitt brev ?

Hur mår du själv? Prata på skype snart !

2010-09-01 @ 17:45:26
URL: http://emiliahelgeer.blogg.se/

Skriv och klicka

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0